Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Meiltä saa tilata niin yksityishenkilöt, yritykset, tukkurit kuin yhdistyksetkin. Tarjouksia saa pyytää esimerkiksi sähköpostitse tai soittamalla.
Yksityisasiakkaat voivat maksaa tilauksensa ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Tällä hetkellä voit maksaa jo verkkopankeilla, luotto- ja pankkikorteilla, PayPal:n välityksellä yms. Tarjoamme myös Paytrailin Checkout maksupalvelut.
Yritysasiakkaat voivat tilata laskulla 7pv netto, kun ensimmäinen tilaus on maksettu ennakkoon. Yritysmyynnin kohdalla olemme kuitenkin joustavia ja usein maksu- ja toimitustapa sovitaan tapauskohtaisesti. Kannattaa aina kysyä.
Kotimaan tilaukset kuluttajille toimitetaan kiinteällä 3,90€ hinnalla Postin välityksellä. Tuotteiden postitusmaksu saattaa vaihdella toimituksen painon mukaan joka nousee mitä enemmän tuotteita tilataan. Pääsääntöisesti samaan postimaksuun saa esimerkiksi 20 kiekkoa kuulokojeparisto koko 13:sta, mutta koko 675 saattaa jo ylittää 3,90€ rajan. Seuraava maksuraja painavammille toimituksille on 5,90€
Yrityksille suunnattavat Business-day Express-lähetykset maksavat 15,00€ / lähetys. Yritysten toimituksista sovitaan aina etukäteen asiakkaan kanssa. Tämä pätee myös yhdistyksiä.
Tilaus on onnistunut kun saat asiasta sähköpostiisi vahvistuksen.
Yritysmyynnissä vastaamme henkilökohtaisesti kaikkiin tilauksiin, jotta saamme rakennettua parhaan mahdollisen lopputuloksen.
Kuulokojeparisto.fi kuuluu Adler 1 Oy alaisuuteen. Parhaiten saat yhteyden lähettämällä sähköpostia: info@adler1.fi tai info@kuulokojeparisto.fi. Puhelintiedusteluihin vastaamme tilanteen mukaan. Voit myös lähettää yhteydenottopyynnön suoraan verkkokaupan kautta.
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa kaupasta syntynyt sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ilmoitettava meille päätöksestään peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse, faksilla tai sähköpostilla). Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että asiakas lähettää ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Paristoissa ei ole peruutusoikeutta yritysmyynnin kohdalla. Vain takuunalaiset palautukset huomioidaan. Mikäli yrityksesi on "vanhingossa" tilannut arvokkaan erän tuotteita, ja haluaa perua tilauksen pyydämme olemaan heti yhteydessä asiakaspalveluumme.
Peruuttamisen vaikutukset
Mikäli asiakas peruuttaa kaupasta syntyneet sopimuksen, Adler 1 Oy palauttaa kaikki asiakkaalta saamat suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että asiakas on valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta. TMI Adler i Oy suorittaa palautuksen sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellei kyseessä oleva asiakas ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että hänelle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Kaikilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen voi palauttaa osoitteeseen: Myllytie 3A 99800 Inari. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Avattu tai käytetty tuote voidaan kyllä palauttaa meille, mutta tällöin rahoja ei palauteta muusta kuin esimerkiksi viranomaisen pyynnöstä. Esimerkkinä voi toimia vanhainkodista tehty tilaus jossa tilaaja ei ole ollut aivan "selvillä" että miten palvelumme toimii, tai hänellä ei ole enää oikeutta hoitaa omaa talouttaan ja näin ollen tarvitsee holhoojan huolehtimaan omasta selviytymisestään.
Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen ja lähettää paketin postiin. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron. Paristo jota käytetään ei ole vioittunut mikäli se tyhjenee hieman oletettua nopeammin. Pariston kulutukseen vaikuttavat kuulokojeen tarvitsema virta, melutaso, ympäristön lämpötila sekä paristojen säilytys. Yrityksemme pystyy vain takaamaan parhaan laadun siihen saakka, kun tuote lähetetään eteenpäin asiakkaalle. Tämän jälkeen vastuu paristojen kohtelusta ja tuotteen säilyvyydestä ei ole enää kuulokojeparisto.fi:llä / TMI Agentti Autiosuolla. Me emme myy ollenkaan vanhentuneita paristoja ilman erillistä ilmoitusta / tarjousta.
Pariston yhteensopivuus asiakkaan käytössä olevaan kojeeseen on myös asiakkaan vastuulla selvittää.
Kuulokojepariston asiakaspalvelu voi auttaa löytämään parhaan mahdollisen pariston asiakkaalle, mutta suositus tapahtuu asiakkaan kuvaileman mallin perusteella. Tuotesivuilla on erittäin tarkat yksityiskohdat tuotteista sekä valmistajista. Mikäli olet epävarma valinnastasi niin käänny lähimmän kuulontutkijan pariin. Me emme myy minkään valmistajan paristoja jonka laadusta emme ole 100% tietoisia tai luottavaisia.
Toimitusehdot
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisäveroa. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Meiltä saa tilata niin yksityishenkilöt, yritykset, tukkurit kuin yhdistyksetkin.
Yksityisasiakkaat voivat maksaa tilauksensa ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Tällä hetkellä voit maksaa jo verkkopankeilla, luotto- ja pankkikorteilla, matkapuhelimella osamaksulla. Maksutapapalvelun tarjoaa OP:n Checkout.
Yritysasiakkaat voivat tilata laskulla 7pv netto, kun ensimmäinen tilaus on maksettu ennakkoon. Yritysmyynnin kohdalla olemme joustavia ja usein maksu- ja toimitustapa sovitaan tapauskohtaisesti.
Kotimaan toimitukset pyritään toimittamaan 3,90€ maksavalla 1-luokan kirjelähetyksenä. Tässä kuitenkin painoraja, joten seuraava hinta tulee eteen jo 120g ylittävästä kirjelähetyksestä. Mikäli asiakkaat tilaavat suuria eriä, ne toimitetaan asiakkaan niin halutessa mm: Postin Smartship pakettiautomaattiin ja asiakas saa tällöin txt-viestin kun lähetys on noudettavissa. Tämä toimitus kustantaa 5,90€ / lähetys.
Tilaus on onnistunut kun saat asiasta sähköpostiisi vahvistuksen.
Yritysmyynnissä vastaamme henkilökohtaisesti kaikkiin tilauksiin, jotta saamme rakennettua parhaan mahdollisen lopputuloksen.
Mikäli tilaus jää noutamatta, se palautetaan meille takaisin ja perimme tilaajalta 75€:n sanktiomaksun. Sanktiomaksu koostuu lähetyskuluista, pakkausmateriaaleista, sekä käytetystä ajasta. Tilattu tuote on aina ostopäätös.
Paristotukku kuuluu TMI: Agentti Autiosuon alaisuuteen. Haluamme tuottaa ykköstason palvelua kaikille asiakkaillemme, ja kaikki palaute meidän toiminnasta on kultaakin arvokkaampaa. Meihin tulee ottaa yhteyttä välittömästi silloin, kun kysyttävää ilmenee. Paras yhteydenotto tapa on täyttää "Ota yhteyttä"-kaavake www.kuulokojeparisto.fi sivustolta.
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa kaupasta syntynyt sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ilmoitettava meille päätöksestään peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse, faksilla tai sähköpostilla). Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että asiakas lähettää ilmoituksen peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Paristot ovat kulutustavaraa, ja käytettyjä / avattuja pakkauksia ei korvata. Vain takuunalaiset palautukset huomioidaan. Mikäli olet "vanhingossa" tilannut arvokkaan erän tuotteita, ja haluaa perua tilauksen pyydämme olemaan heti yhteydessä asiakaspalveluumme.
Peruuttamisen vaikutukset
Mikäli asiakas peruuttaa kaupasta syntyneet sopimuksen, yritys palauttaa kaikki asiakkaalta saamat suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että asiakas on valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta. Yritys suorittaa palautuksen sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellei kyseessä oleva asiakas ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että hänelle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Kaikilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Tuotteen voi palauttaa osoitteeseen: Myllytie 3A 99800 Inari. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.
Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen ja lähettää paketin postiin. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.
Palautamme postimaksun asiakkaan tilille, mikäli takuunalainen syy on aiheellinen.